GreenPanthera vélemény

greenpant.pngA GreenPanthera egy nemzetközi kérdőíves oldal. A kérdőívek magyar nyelven vannak, de az oldal felülete angol.

Már a regisztrációért és az adatlapod kitöltéséért $5 bónuszt kapsz, mégis kétkedve fogadtam az oldalt, mert a kifizetési limit a többi hasonló oldalhoz képes elég magas: $30. Vajon mennyi idő alatt lehet ezt összegyűjteni? - gondoltam. Szerencsére pozitívan csalódtam az oldalban, az angol felületű oldalak között a jobbak közé tartozik.

Kérdőívek a Personal account menüponton belüli Earn Money almenüben lehet találni. Bár van néhány más pénzkeresési mód is, nekem ezek jöttek be a legjobban. A kérdőívekről e-mailt is küld, amikre érdemes a lehető leghamarabb válaszolni. Sajnos még így is sokszor előfordulhat, hogy nem tartozol a kérdőív célcsoportjába (az ilyen esetek száma idővel csökken, ahogy megismer téged az oldal), de a legtöbben hetente legalább 2-4 kérdőívet ki tudnak tölteni.

Összességében véve nekem bejött az oldal, mindenképpen érdemes adni neki egy esélyt, de ha gyorsabban szeretnél a pénzedhez jutni, akkor érdemes először más alternatívákkal próbálkozni.

Regisztrálni itt tudsz.