ySense vélemény

ysensemenu.pngAz ySense viszonylag új név a kérdőíves és mikromunkás piacon, de nem előzmény nélküli: korábban ClixSense néven futott. Akkoriban nem volt PayPal kifizetési lehetőség, ezért hiába ajánlották sokan, nem regisztráltam, most viszont, hogy PayPal-ra is ki lehet kérni a pénzedet, adtam neki egy esélyt, és nem csalódtam.

Az ySense sokat fejlődött az utóbbi hónapokban, folyamatosan lehet olvasni az új kifizetési megoldásokról, látszik, hogy szeretnének minél több embernek kedvezni. Korábban is voltak már a szokásosnál jobban teljesítő kérdőíves oldalaim, és kicsi esélyét láttam annak, hogy egy teljesen új oldal kerül majd közéjük, ezért is volt nagy meglepetés számomra, hogy az ySense hamar bekerült a legjobbak közé.

Igaz, hogy az oldal felülete angol, de a kérdőívek magyar nyelven érhetőek el, sőt, még magyar nyelvű fórumtémák is vannak az oldalon. Bár én tudok angolul, igazából enélkül is használható az oldal, nem érdemes csak emiatt távol maradni tőle.

A kérdőívek mellett vannak különböző mikromunkák is, és azok között is lehet találni jó dolgokat. A feladat megértéséhez persze nem árt, ha van legalább egy angol szótárunk, de mivel olyasmiket kell csinálni, mint például a videónézés, vagy egy játék letöltése, alapvetően ehhez sem szükséges komolyabb nyelvtudás.

Összességében az ySense-et mindenkinek csak ajánlani tudom, egyike a legkedvesebb oldalaimnak.

Regisztrálj itt!

Címkék: vélemény ysense